Utorak, 5 Novembra, 2024

Gradska uprava Srebrenik: Saopštenje za javnost

Poštovani, obzirom na alarmantno stanje u oblastima snadbijevanja električnom energijom, kao i čišćenja i prohodnosti puteva na gradskom području Srebrenika, danas u 8 sati je održan hitan sastanak Kabineta gradonačelnika Srebrenika.S tim u vezi u potpunosti transparentno izvještavamo građane i poslovne subjekte o sljedećem:

– Na osnovu informacija koje smo dobili u toku nedjelje i do ovog momenta od strane uprave Elektrodistribucije Tuzla i poslovnice Srebrenik, upoznati smo s tim da se u potpunosti koriste svi raspoloživi ljudski resursi, ali koji ni izbliza nisu dovoljni da adekvatno odgovore novonastaloj situaciji, tj. saniranju kvarova na većem broju dalekovoda i na mnogobrojnim pozicijama niskonaponske mreže.

– Imajući u vidu dugogodišnju stagnaciju u održavanju elektro mreže na kompletnom gradskom području Srebrenika, još u petak 03.12. ove godine na sastanku sa Udruženjem privrednika Srebrenik je zaključeno da se hitno djeluje prema Elektroprivredi BIH kako bi se alarmantno stanje u ovoj oblasti dovelo na minimum normalnog snabdijevanja svih potrošača.

– U cilju što hitnijeg otklanjanja većeg broja kvarova na elektromreži, Gradska uprava je angažovala i Elektrodistribuciji stavila na raspolaganje Profesionalnu vatrogasnu jedinicu i Gorsku službu spašavanja, a koji se od nedjelje nalaze na terenu i pružaju podršku Elektrodistribuciji.

– Moramo napomenuti da Elektrodistribucija predstavlja izolovani sistem na kojim Gradska uprava nema bilo kakve nadležnosti, ali ćemo ultimativno tražiti zaštitu prava naših građana – potrošača električne energije.

– Kada je u pitanju prohodnost putne mreže, konstatovano je da su putevi magistralnog i regionalnog karaktera prohodni i da se čišćenje vrši kontinuirano. Nažalost, ono što predstavlja nadležnost Grada i što je po osnovu Odluke o zajedničkoj komunalnoj potrošnji povjereno na održavanje JKP 9. Septembar, a to je čišćenje lokalnih puteva i ulica, bez obzira na ograničene resurse je održavano veoma loše i neprofesionalno.Tragično je da se na poziv za sastanak Kabineta gradonačelnika uopšte nije ni odazvala v.d. direktorica ovog preduzeća.

Nakon analize stanja na terenu sa prisutnim tehničkim rukovodiocem, naložene su sljedeće mjere:

1. Hitno osposobljavanje i stavljanje u funkciju neispravnih vozila za čišćenje snijega – rok ponedjeljak do 12:00h.

2. Angažovanje dodatnih kooperanata sa adekvatnim vozilima- rok ODMAH

3. Angažovanje mašina privatnih preduzeća za čišćenje – rok ODMAH

Ekipe koje su angažovane na održavanju puteva na terenu su od jutros i radit će danonoćno ukoliko to bude potrebno, sve dok prohodnost puteva ne bude na zadovoljavajućem nivou.

Nakon analize stanja i razmatranja svih mogućnosti u ovoj oblasti, evidentno je da uprava JKP 9. Septembar nije obavila adekvatne pripreme niti odgovorila zahtjevima čišćenja puteva i ulica te, stim u vezi, Gradska uprava je pokrenula postupak imenovanja novog direktora preduzeća, a što bi trebalo biti obavljeno 23. 12. ove godine na sjednici Gradskog vijeće,s tim da bi mandat novog direktora trebao započeti već od samog početka naredne godine.Gradska uprava je uložila sve kapacitete da nadomjesti neprofesionalan odnos JKP 9. Septembar u ovoj situaciji te stoga upućujemo izvinjenje svim građanima koji su uskraćeni za normalno snabdijevanje električnom energijom, ili su izloženi problemima zbog neadekvatnog čišćenja puteva.

VIJESTI

Najnovije vijesti