Prva konferencija o e-trgovini u BiH pod nazivom “Let's do eCommerce” održana je 16. marta ove godine u Hotelu Hills u Sarajevu u organizaciji Asocijacije za internet trgovinu “eComm” u Bosni i Hercegovini.
Konferencija je okupila više od 250 ključnih igrača u industriji e-trgovine u Bosni i Hercegovini i regiji, pružajući jedinstvenu priliku učesnicima da se educiraju iz inspirativnih priča najuspješnijih preduzetnika iz eCommerce industrije. Teme konferencije obuhvatile su tehnološka rješenja za online kupovinu, autentičnost velikih brendova u e-trgovini, kao i financijski i regulatorni okvir industrije.
Konferencija je pružila vrijedne uvide i akcijske savjete o tome kako potaknuti rast e-trgovine u zemlji, kao i kako riješiti jedinstvene izazove i prilike koje sektor predstavlja. MarketMakers projekt podržan od strane Vlade Švicarske za zapošljavanje mladih u Bosni i Hercegovini prati aktivnosti Asocijacije od samog osnivanja i Dinka Majanović, voditeljica investicija MarketMakers projekta, dodaje da “ponosni smo partner “eComm“ Asocijacije od samog početka kao i ove konferencije koja će biti centralno mjesto razmjene informacija o e-trgovini i digitalizaciji uz svijetle primjere iz BiH i regije kako se može uspješno postati dio e-tržišta. Cilj MarketMakers projekta je razvoj modernih radnih mjesta i zapošljavanje mladih ljudi te smo vrijednost ulaganja u e-trgovinu vidjeli kao priliku da naši mladi ljudi nađu interesantne i dobro plaćene poslove u ovom sektoru.”
U saradnji sa stručnjacima iz kompanije Valicon i spomenutim projektom MarketMakers, sprovela je prvo eCommerce istraživanje sa najvećim uzorkom do sada – sa preko 3 hiljade ispitanika – koje je dalo detaljan uvid u eCommerce tržište u Bosni i Hercegovini. Matjaž Robinšak, direktor istraživanja u kompaniji Valicon, otkrio je na konferenciji da iako je upotreba interneta visoka, penetracija online kupovine u Bosni i Hercegovini još je uvijek niska. Međutim, očekivanja su da će se to promijeniti u narednim godinama, kao što se dogodilo prije deset godina u Sloveniji i Hrvatskoj. Potencijal za rast postoji, međutim građani BiH trenutno koriste internet uglavnom za društvene mreže.