Prema analizama tog sektora, naši proizvođači uglavnom su orjentirani na regionalna tržišta za plasman svojih proizvoda, te na tursko i rusko tržište. Kod uvoza se nastavlja trend povećanja s tim da nije došlo do značajnijeg osciliranja u odnosu na isti period prethodne godine.
Masnoće i ulja životinjskog i biljnog porijekla i proizvodi njihovog razlaganja iz tog sektora imaju najveću vrijednost izvoza. Za šest mjeseci izvoz je iznosio više od 86 miliona KM i veći je u odnosu na isti period prethodne godine za 33,45 posto, a pokrivenost uvoza izvozom u ovoj godini iznosi oko 66 posto.
Sljedeća po vrijednosti izvoza iz tog sektora je tarifna glava „voće za jelo, kore agruma ili dinja i lubenica“ gdje je ostvaren izvoz u vrijednosti od 64,34 miliona KM i veći je za 40,66 posto u odnosu na isti period prethodne godine, a pokrivenost je iznosila više od 63 posto.
Po vrijednosti izvoza iz tog sektora naredna stavka, odnosno tarifna glava je “mlijeko i proizvodi od mlijeka, živinska i ptičija jaja, prirodni med, jestivi proizvodi životinjskog porijekla” sa ostvarenim izvozom od 36,03 miliona KM i povećanjem od 18,29 posto u odnosu na prošlu godinu, a pokrivenost uvoza izvozom iznosila je oko 53 posto.