Tuzlanski kanton bilježi sve bolje rezultate kada je u pitanju proizvodnja i izvoz namještaja. Oko 3.500 radnika zaposlenih u 149 firmi na ovom području svakodnevno daju svoj maksimum da bi proizvodi bili plasirani na evropsko tržište. I izuzetno su uspješni u tome.
Plasirati bosanskohercegovačke proizvode na evropsko tržište ogroman je uspjeh. Vjetar u leđa je i činjenica da je iz godine u godinu procent izvoza u porastu. Sve to potvrđuje da drvna industrija ima tendenciju rasta te da naš namještaj i drugi proizvodi od drveta imaju sve bolju poziciju na tržištu.
Investicije su uvijek dobrodrošle, bile one sa lokalnog, kantonalnog ili državnog nivoa. Bitno je sagledati podatke od prethodnih godina i na osnovu toga znati u šta i na koji način ulagati.
“Moramo voditi računa da više podržavamo i investiramo kada su u pitanju firme koje se bave finalnim namještajem, jer kad pogledamo ovu strukturu izvoza, vidimo da 25% porastao izvoz trupca, 39% izvoz rezane građe, al’ svega je 8% povećan izvoz finalnog namještaja”, rekao je Suad Selimović, sekretar Kantonalne privredne komore Tuzla.
Ono što ovu granu industrije izdvaja od ostalih jeste to što, uprkos pandemiji koronavirusa i otežanim uslovima rada, firme koje se bave proizvodnjom i preradom namještaja nisu prekidale svoj rad.
Dobra geografska pozicija i sirovine kojima obiluje naša država pružaju potencijal drvnoj industriji da napreduje i u budućnosti. No, ne treba zaboraviti da za napredak bilo kojeg sektora moraju biti uključeni svi jer, kako kažu proizvođači, lako je biti broj jedan na tržištu, ali je teško zadržati tu poziciju.