“Počevši od ove sedmice, Facebook će umanjiti vidljivost postova ljudi i stranica koje koriste ovakve naslove. Kako bi razlikovao autentičnu interakciju od one koja je uzrokovana mamcima za interakciju ili engagementbait, analizirano je na hiljade naslova kako bi se sporni postovi automatski manje prikazivali na News Feedu korisnika.
“Demoting” odnosno umanjenje vidljivosti će biti aplicirano na kompletne stranice, a ne samo sporne postove. Kažnjavanje neće početi odmah, a kako bi se kreatori sadržaja blagovremeno mogli informisati o novim pravilima.
Facebook obećava da postovi koji za cilj imaju što veću interakciju u cilju pronalaska nestalih osoba ili skupljanja novca za pomoć neće podilaziti novim pravilima.
“Umanjivat ćemo značaj postova koji nemaju autentičnu interakciju sa korisnicima. Slično kao što smo se dali u borbu protiv clickbait naslova, želimo smanjiti i spamerski sadržaj, senzacionalistički sadržaj i sadržaj koji je varljiv“, rekli su iz kompanije Facebook.
Iz najveće društvene mreže na svijetu poručili su kako vlasnici stranica koje koriste engagementbait naslove u narednom periodu mogu očekivati pad posjećenosti. Također, stranice koje konstantno koriste engagementbait mogu očekivati drastično smanjenje dosega.
“Administratori treba da se fokusiraju na dijeljenje relevantnih i značajnih priča, a ne na nedopuštene tatkike privlačenja korisnika”, zaključili su iz Facebooka koji je objavio i prošireni priručnik za administratore.