Potrošnja mliječnih proizvoda u BiH se postepeno povećava, ali je i dalje ispod evropskog prosjeka, istaknuto je danas u Sarajevu na završnoj prezentaciji projekta pod nazivom „Mliječno je super“.
Radi se o marketinško-komunikacijskoj kampanji koja završava krajem aprila ove godine, a koja je pokrenuta s ciljem promocije mlijeka i mliječnih proizvoda, te namjere da oni postanu svakodnevni dio naše ishrane.
Barbara Rupnik iz Udruženja mljekarni Slovenije, Barbara Pribožič, glavni izvođač projeketa i Alma Avdović, koja je bila zadužena za realizaciju projekta, predstavile su aktivnosti koje su se odvijale od 2016. do 2019. godine, te su naglasile da je kampanja postigla svoju svrhu.
Napomenule su da je trogodišnji projekt za generičku promociju mliječnih proizvoda u BiH, koji je također implementiran u Srbiji i Crnoj Gori, ukupne indikativne vrijednosti 900.000 eura, finansiran doprinosom Evropske unije i Republike Slovenije.
Važan dio projekta predstavljao je rad sa djecom, s obzirom na to da informisanje ima veliki uticaj na razvoj navika u ishrani djece. U tri godine održano je 45 radionica koje su obuhvatile gotovo šest hiljada djece. Ljubiteljima mliječnih proizvoda ponuđeni su i promotivni pokloni i degustacije koje su bile održane u većim trgovinama, a dio aktivnosti bio je namijenjen i ženama.
Svrha kampanje bila je informirati javnost o kvalitetu hranljivosti mlijeka i mliječnih proizvoda, te podsticanje uključivanja ovih proizvoda u svakodnevnu uravnoteženu prehranu. Kampanja je obuhvatila oglašavanje, promociju prodaje i druge aktivnosti da bi se pojedinci dugoročno ohrabrili da povećaju potrošnju ovih proizvoda. Oglašavanje je uključivalo različite digitalne medije, društvenu mrežu Facebook, štampane medije.
(RTV Slon/Fena)
MC