Četvrtak, 28 Novembra, 2024

Povećan broj žalbi potrošača u BiH

Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u prvih devet mjeseci ove godine zaprimila je 851 žalbu potrošača, što je za nešto više od 10 posto žalbi u odnosu na isto razdoblje prošle godine.  

Građani su se, kao i prethodnih godina, najviše žalili na usluge od općeg ekonomskog interesa (isporuka el. energije, grijanje, odvoz smeća, isporuka vode, telekomunikacije).

Zabilježene su i komercijalne žalbe (reklamacije na kvalitetu proizvoda, garantne rokove), dok se manji dio žalbi odnosio na turističko-prijevozni sektor i financijski sektor, potvrđeno je Feni iz spomenute institucije. 

“Kao i prethodne godine, Institucija je poprilično iznenađena da se manje od 1 posto ukupnih žalbi odnosi na poskupljenja, i to uglavnom žalbe se odnose na komentare potrošača o različitim cijenama u različitim dućanima”, kažu iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH pa nadodaju da masovnijeg priliva žalbi potrošača o galopirajućem rastu cijena nije bilo.

Na pitanje jesu li se građani žalili i na kvalitetu pojedine robe, posebno voća i povrća, iz Institucije odgovaraju da su zaprimili značajan broj žalbi i na kvalitetu pojedine robe, no u 99 posto predmeta to se odnosilo na kupljenu obuću.

Također, upitani žale li se građani i da su nekad jedne cijene na policama, a druge na blagajnama, kao i na akcijske cijene, koje to ponekada i nisu, iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH ističu kako se slično, kao i na poskupljenja, manje od 1 posto ukupnih žalbi potrošača odnosilo na ovakve slučajeve. Povećan broj žalbi vezanih za online trgovinu U protekle tri godine Institucija bilježi i povećanje broja žalbi vezanih za online trgovinu. KLIX

VIJESTI

Najnovije vijesti