“Glasanje je trajalo mjesec dana, a zatim su obrađeni podaci. Interesantno je da su se na listi našli neki prošlogodišnji brendovi, ali i novi brendovi koji su ušli u konkurenciji kroz rubriku moj izbor. U toj rubrici su trgovci mogli predložiti proizvode kroz podatke koje možda Nielsen nije pratio. Put izgradnje brenda je jako težak. Da bi brend postao prepoznatljiv te postao obavezan dio asortimana, važno je da se gradi, a ovo je jedan od načina za kompanije da svoje proizvode prezentuju i postave na police, jer su već preporučeni od najrelevantnijih trgovaca u BiH”, kazala je Edina Mizić izvršna urednica InStore magazina.
Predstavnik kompanije Nielsen Igor Grudenić sinoć je ukratko prezentovao pregled FMCG tržišta u BiH, te istaknuo da ovaj projekat dolazi u pravo vrijeme, budući da su top brendovi predvodnici stabilnog rasta tržišta u BiH, kroz cijelu 2018. godinu.
U konačnici, najbolje ocijenjene, njih 100, magazin InStore predstavio je na drugom po redu Must Have 100 eventu, kojeg su svojim prisustvom uveličali predstavnici i nositelji vodeće industrije u BiH –industrije robe široke potrošnje.
Grupacija AS Holding dobila je nagrade za osam brendova, a glasnogovornica grupacije Andrea Tomašević-Kolenda ističe da nagrade znače mnogo za AS Holding: “Ponosni smo što su potrošači i kupci prepoznali proizvode kompanija iz naše grupacije. Bili smo u utrci s dobro poznatim brendovima i drago nam je što je naš kvalitet još jedanput prepoznat, te što smo sinoć dobili priznanje. Mi osluškujemo potrebe tržišta, naših kupaca i prema njima prilagođavamo proizvode”. (KLIX)