U petom valu projekta zaključanih cijena dogovoren je popis od 65 prehrambenih i higijenskih proizvoda za koje je cijena snižena i zaključana.
Cijene će, u odnosu na trenutne, biti niže od 17 do 23 odsto, a to će omogućiti kupcima uštedu od oko 60 KM.
Ovo je rezultat dogovora federalnog ministra trgovine Amira Hasičevića s trgovcima, proizvođačima, udruženjima potrošača i predstavnicima sindikata trgovine, koji je postignut krajem januara 2025. godine, saopšteno je iz Federalnog ministarstva trgovine.
Održana su tri sastanka radi promovisanja dijaloga svih aktera u maloprodajnom lancu u cilju ublažavanja pritiska na džep potrošača, uslijed januarskih poskupljenja, te osiguranja stabilnosti cijena osnovnih životnih namirnica i higijenskih proizvoda.
“U ovom Projektu dobrovoljno sudjeluju brojni tržni lanci i druge pravne i fizičke osobe s trgovinama manjeg formata. Trgovci sami biraju brendove određenog proizvoda, tako da će imati vidno istaknute popise u svojim prodajnim objektima koji artikli kojih brendova su sniženi i zaključani. Popis će biti objavljeni i na web stranici Federalnog ministarstva trgovine”, naveli su iz ovog federalnog ministarstva.
Projekt će trajati tri mjeseca, uz mogućnost produženja, prenosi Fena.
Podsjetili su kako, ovaj projekat kao i prethodni, nije osmišljen kako bi osigurali niske cijene za luksuzne proizvode, nego da socijalno osjetljivim kategorijma omoguće da mogu osigurati osnovne životne namirnice po prihvatljivim cijenama.
Napomenuli su kako su u ovom valu projekta izostavljeni artikli čija cijena svakodnevno raste na svjetskom tržištu poput kave.
Cijene koje su zaključane ne mogu biti veće u periodu trajanja akcije.
Cijene u spisku predstavljaju maksimalni iznos do kojeg se mogu kretati cijene tih proizvoda.