VELAS Mjenjacnica Srebrenik
Četvrtak, 26 Decembra, 2024

YouTube uklanja prikaz broja dislajkova

YouTube je danas objavio svoju odluku da broj „ne sviđa mi se“ ne bude dostupan javnosti, nego samo kreatoru. Odluka je prilično kontroverzna s obzirom na to da je to najbolji pokazatelj mišljenja publike.

No YouTube ne misli tako, oni vjeruju da će promjena bolje zaštiti kreatore od uznemiravanja i smanjiti prijetnju od ciljanog napadanja dislajkovima.

Tvrtka također navodi da gumb ostaje na starom mjestu i da ga korisnici i dalje mogu stisnuti kako bi izrazili svoje nezadovoljstvo predstavljenim sadržajem. Dok će kreatori moći pratiti svoje „nesviđanje“ u YouTube studiju zajedno s drugim analitičkim podacima o izvedbi svog videozapisa.

Promjena je uslijedila nakon eksperimenta koji je YouTube pokrenu ranije ove godine, a čiji je cilj bio utvrditi hoće li ove promjene smanjiti napade nesviđanja i uznemiravanja kreatora.

YouTube je tada objasnio da broj nesviđanja prikazan javnosti može utjecati na dobrobit autora i da može motivirati ciljane kampanje da dodaju svoj palac dolje. Iako je to sve istina, kao što sam već rekao, palac dolje može poslužiti i kao signal drugima kad su videozapisi  lažni, loši, puni neželjenog sadržaja itd.

Tvrtka je eksperimentirala s različitim dizajnom za uklanjanje broja nesviđanja, uključujući onaj gdje se ispod gumba s palcem dolje umjesto broja nesviđanja pojavila riječ “Ne sviđa mi se”. Ovo je dizajn na koji se tvrtka sada odlučila, što je manje ometajuća promjena u nizu gumba za angažman ispod videa.

YouTube ne bi bila prva velika platforma koja eksperimentira s idejom smanjenja javne vidljivosti signala koji prenose osjećaj korisnika. Iz sličnih razloga povezanih s mentalnim zdravljem, Instagram je prije nekoliko godina počeo testirati kako bi sakrio svoj broj lajkova na globalnoj razini, no na kraju se od toga odustalo.

VIJESTI

Reklama

VELAS Mjenjacnica Srebrenik

MARKETING

SERVISNE INFORMACIJE