Radovi treće faze na dionici Kladanj – Podpaklenik na prevoju Karaula su u finalnoj fazi, a planirani završetak radova je 31. jula 2019., potvrđeno je Feni iz JU Ceste Federacije BiH.
Radovi su počeli u junu 2018., a prvobitno je bilo planirano da budu završeni u martu 2019. Uslijed vremenskih neprilika tokom zime i u proljetnom periodu, izvođaču je odobreno produženje roka.
Betonski radovi na mostu M14 su završeni. U narednim danima očekuje se betoniranje zadnjeg raspona mosta M13 nakon čega će se raditi uređenje i završni radovi gornjeg stroja kolovozne konstrukcije na cijeloj dionici.
U prvoj fazi su izgrađeni mostovi M11 (140 m) i trasa ispred i iza tunela (1.195 m). Ukupna dužina te faze, zajedno s tunelom, iznosi 2.055 m. Radovi su završeni 2014., a izvođač je bio Hering, Široki Brijeg.
Radovi na probijanju tunela Karaula počeli su u augustu 2014., a tunel je otvoren u septembru 2016. Izvođač je bio Strabag AG, Austrija.
Treća faza predstavlja kompletiranje dionice u jednu cjelinu i radovi podrazumijevaju izgradnju dodatnog dijela trase (1.506 m), te mostova M13 (280 m) i M14 (120 m).
Kompletiranjem treće faze radova, ukupna dionica dobija svoj značaj i dobija se moderna saobraćajnica dužine 4,5 km koja će imati tri trake, od kojih je jedna traka predviđena za kretanje sporih vozila.
Izgradnjom tunela Karaula put između Tuzle i Sarajeva na cesti M-18 skraćen je za 3,6 km, a najviša tačka prevoja spuštena je za 100 metara. (RTV SLON)
MC